Általános Szerződési Feltételek
A Flóra Higiénia Kft. Általános Szerződési Feltételei
1. Általános szerződési hatálya és feltételek
A Flóra Higiénia Kft. összes magyarországi ajánlatára és értékesítésére az alábbiakban rögzítettek alkalmazandók, kivéve a Flóra Higiénia Kft. egyedi szalvéta tervezés-nyomtatás Szolgáltatására. A szalvéta tervezés-nyomtatás szolgáltatásra külön a vállalkozás székhelyén, illetve a szalvetatervezes.hu honlapon közzétett ÁSZF az irányadó.
Amennyiben a Flóra Higiénia Kft. az adott szerződésben kifejezetten rögzíti, úgy a jelen feltételek hatálya nem terjed ki a Flóra Higiénia Kft. által kötött szerződésekre.
A vevő a fentiekre tekintettel kijelenti, hogy a Ptk. vonatkozó rendelkezései alapján (jelenleg Ptk. 6:78 §) a jelen Általános Szerződési Feltételek nem tartalmaznak olyan előírásokat, amelyek a szokásos szerződési gyakorlattól, valamint a szerződésekre vonatkozó rendelkezésektől lényegesen eltérnek. A vevő egyúttal kijelenti, hogy amennyiben a jelen Általános Szerződési Feltételek a felek között korábban alkalmazott szerződés valamely kikötésétől eltérnek, úgy arról az Flóra Higiénia Kft.-től külön írásban rögzített értesítést kapott, és az ilyen kikötést ellenvetés nélkül elfogadja.
A vevő általános beszállítói feltételei abban az esetben kötelező érvényűek a Flóra Higiénia Kft. -re, amennyiben azt a Flóra Higiénia Kft. írásban elfogadta. A vevő általános beszerzési feltételei vagy egyéb általános szerződési feltételei, valamint a jelen ÁSZF vevő általi bármely egyoldalú módosításai kizárásra kerülnek.
A jelen Általános Szerződési Feltételek és a felek között létrejött jogviszony egyedi feltételeit rögzítő írásos megállapodás, szerződés együttesen képezik a felek között az értékesített áru vagy szolgáltatás tárgya tekintetében létrejött teljes megállapodást. Amennyiben az egyedi írásos megállapodás, szerződés és a jelen Általános Szerződési Feltételek között tartalmi ellentmondás merül fel, úgy az adott megállapodás, szerződés rendelkezései élveznek elsőbbséget. Az egyedi írásos megállapodásban, szerződésben nem rendezett kérdések tekintetében az Általános Szerződési Feltételekben foglalt rendelkezések az irányadóak.
A vevő kijelenti, hogy a Flóra Higiénia Kft. egyedi írásos megállapodás, szerződés megkötése előtt lehetővé tette számára a jelen Általános Szerződési Feltételek tartalmának megismerését, és az Általános Szerződési Feltételeket kifejezetten elfogadja. A vevő egyben elfogadja, hogy az Általános Szerződési Feltételeket nem tartja tisztességtelennek, mert az a vevő szerződésből eredő jogait és kötelezettségeit a jóhiszeműség és tisztesség követelményének megsértése nélkül rögzíti, és nem hozza az ügyfelet egyoldalúan, ill. indokolatlanul hátrányos helyzetbe. Az Általános Szerződési Feltételek mindenkori letölthető verziója elérhető a https://florahigienia.hu/ weboldalon.
- A megrendelés menete
2.1. A megrendelés történhet személyesen az üzletben dolgozó alkalmazottaktól, vagy távolról a https://florahigienia.hu/ internetes honlapon keresztül.
2.1.1. Személyes megrendelés az üzletben
Vevő a megrendelését személyesen leadhatja az üzletben, mely megrendelést a felek minden esetben írásban rögzítik.
2.1.2. Megrendelés távolról honlapon keresztül
Megrendelő a regisztrációját követően bejelentkezik a webshopba és megkezdheti a vásárlást. Megrendelő a megvásárolni kívánt termék, termékek darabszámát beállítja. Megrendelő kosárba helyezi a kiválasztott termékeket. Megrendelő bármikor megtekintheti a kosár tartalmát a „Kosaram” ikonra kattintva. Amennyiben Megrendelő további terméket szeretne kosárba helyezni, ezt megteheti a „Vissza a webáruházba” hivatkozásra kattintást követően. Ha nem szeretne további terméket vásárolni, ellenőrzi a megvásárolni kívánt termék darabszámát. Lehetősége van adott cikket törölni kosarából, vagy annak mennyiségét megváltoztatni. Ehhez az új mennyiséget kell hozzá beírni, majd a „Módosít” gombra kell kattintani. Megrendelő kiválasztja a szállítási módot, átvételi címet, fizetési módot és számlázási címet.
3. Ajánlati kötöttség, a szerződés létrejötte
A Flóra Higiénia Kft. a vevő, illetve megrendelő írásban adott megrendelése és kizárólag ennek írásban történt visszaigazolása alapján (a létrejött szerződésnek megfelelően) létesít saját árui adásvételére, szolgáltatásaira, illetve szállítására jogviszonyt.
A Flóra Higiénia Kft. által adott cégszerűen aláírt szerződéstervezet, vagy ajánlat érvényességi ideje a keltétől számított 7 naptári nap. Megrendelő a Flóra Higiénia Kft. szerződés tervezetét, illetve ajánlatát semmilyen formában nem jogosult felhasználni.
Amennyiben megrendelő az Flóra Higiénia Kft. szerződés tervezetének vagy ajánlatának egyes részeit nem vagy az eredetitől eltérő tartalommal, vagy annak érvényességi idején túl fogadja el, azt a Flóra Higiénia Kft. új a megrendelő részéről eszközölt ajánlatnak tekinti. Az itt írt esetben a szerződés létrejöttnek tekintendő amennyiben a Flóra Higiénia Kft. a módosított tartalmat, illetve az érvényességi időn túlikézhezvételt elfogadja írásbeli nyilatkozatával.
Amennyiben szerződés megkötése vagy megrendelés és annak írásbeli visszaigazolása után olyan tények jutnak a Flóra Higiénia Kft. tudomására, amelyek szerint a vevő ellen kényszertörlési vagy fizetésképtelenség miatt felszámolási vagy csődeljárási, illetőleg végelszámolási eljárás indul vagy egyébként is feltehető, hogy a megrendelő fizetésképtelen, a Flóra Higiénia Kft. jogosult az adásvételi szerződéstől, illetve a megrendelésben rögzítettek teljesítésétől teljes mértékben elállni. Ebben az esetben a Flóra Higiénia Kft. nem kötelezhető az elállás miatt kártérítésre a vevővel, illetve a megrendelővel szemben, valamint a Flóra Higiénia Kft. jogosult a tulajdonosi jogai érvényesítése mellett saját kárai megtérítése iránt igényt támasztani.
A Flóra Higiénia Kft. mindenkori egységárai az általa visszaigazolt árakkal megegyezőek. Az árak az ajánlatban, illetve a megrendelés visszaigazolásában megjelölt szállítási paritásnak megfelelő átadással értendők. A termékekre vonatkozóan megjelenített árak forintban értendők, tartalmazzák a törvényben előírt áfát. A házhoz szállítás díját az árak nem tartalmazzák. Külön csomagolási költség nincs.
A Flóra Higiénia Kft. ajánlatában, rendelés visszaigazolásban, illetve a vevővel megkötött szerződésben, egyedi szállítási megállapodásban meghatározott összegű kikészítési, csomagolási és szállítási költséget számíthat fel. Amennyiben egy szállítás a vevő hibájából vagy kérésére hiúsul meg, a Flóra Higiénia Kft. jogosult a meghiúsult szállítás során felmerült készletezési, csomagolási és szállítási költségeket az előbbiekben meghatározott értékben vevő felé felszámolni.
4. Szállítási költség
A szállítás költsége nettó 1500 Ft, amennyiben a rendelés értéke eléri a nettó 25.000 Ft-ot, akkor pedig ingyenes.
5. Postai szolgáltatás
A Postai kormányrendelet hivatkozott módosítása a Magyarország területére értékesítő kereskedelmi célú internetes honlappal rendelkező vállalkozások számára előírja, hogy 2024. március 28-tól az általuk értékesített áruk kézbesítéséhez a honlapjukon választási lehetőségként tüntessék fel a Magyar Posta Zrt. által nyújtott postai (kézbesítési) szolgáltatást is.
A Magyar Posta Zrt. a kereskedelmi célú internetes honlappal rendelkező vállalkozások számára az egyedi szerződésben, vagy az általános szerződési feltételeiben meghatározott árakon biztosítja a postai (kézbesítési) szolgáltatás igénybevételének lehetőségét.
Ezen szolgáltatások alapdíjai:
- Csomagautomatába, Posta Pontra vagy postára kézbesítve: bruttó 990 Ft/db.
- Háznál történő kézbesítés esetén: 0-10 kg-ig bruttó 1990 Ft/db.
- Háznál történő kézbesítés esetén: 10-20 kg-ig bruttó 2990 Ft/db.
- Háznál történő kézbesítés esetén: 20-40 kg-ig bruttó 5990 Ft/db.
Amennyiben szeretné igénybe venni postai szolgáltatásunkat, kérje egyedi árajánlatunkat az alábbi elérhetőségek egyikén. A postai anyagokat összegyűjtjük, heti egyszer kiszállításra kerülnek, amelyre 1 órás munkadíjat számolunk fel, aminek a pontos összegét az egyedi árajánlatban határozzuk meg.
Kérje egyedi árajánlatunkat.
6. A vételér kiegyenlítése
Megrendelő az alábbi fizetési módok közül választhat:
Készpénzes fizetés: Abban az esetben, ha a társaság székhelyén személyesen történik a megrendelt termék átvétele.
Átutalással történő fizetés: Abban az esetben, ha rendelkezik érvényes szerződéssel, előre utalással.
Utánvéttel történő fizetés: Abban az esetben, ha a megrendelés a szállítási útvonalainktól távolabbról érkezik, értékhatártól függetlenül.
Online bankkártyás fizetés: a Barion rendszerén keresztül. Az online bankkártyás fizetések a Barion rendszerén keresztül valósulnak meg. A bankkártya adatok a kereskedőhöz nem jutnak el. A szolgáltatást nyújtó Barion Payment Zrt. a Magyar Nemzeti Bank felügyelete alatt álló intézmény, engedélyének száma: H-EN-I-1064/2013.
7. Az áru kiszállítása és átadása
A szerződés teljesítésére vonatkozóan a Flóra Higiénia Kft. által megadott időpontok és határidők előzetes becslésen alapulnak és így nem kötelezőek, kivéve, ha egyesesetekben a felek ettől eltérően nem állapodtak meg. Amennyiben a vevő pótlólagos, ill. kiegészítő megrendelést ad, úgy a szerződésszerű teljesítés határideje ennek megfelelően meghosszabbodhat.
Előre nem látható üzemi akadályok esetén, mint például: sztrájk / munkabeszüntetés, szakemberek betegsége miatti munkakiesés, a beszállítók szállítási és szolgáltatási késedelme, hatósági beavatkozás, ill. további vis major esetén, a Flóra Higiénia Kft. jogosult a kötelező jellegű teljesítési határidőket ezek időtartamával megfelelően meghosszabbítani.
A Flóra Higiénia Kft. az általa visszaigazolt szállítási határidőket minden esetben törekszik betartani, azonban a vevő tudomásul veszi, hogy az esetleges szállítási késedelem nem képezheti a vevő részéről semmilyen követelés tárgyát. A Flóra Higiénia Kft. egyéb eltérő kifejezett írásbeli megállapodás hiányában az elő- és részszállítás jogát fenntartja. Vis maior esetén a Flóra Higiénia Kft. jogosult a szerződés teljesítését egészben, vagy részben megtagadni anélkül, hogy emiatt a vevő kártérítési igényre jogosult lenne. Amennyiben a vevő átvételi késedelembe esik, illetve az áru átvételét jogalap nélkül megtagadja, úgy a Flóra Higiénia Kft. az emiatt előálló károk követelése mellett jogosult a szerződéstől elállni, és az árut máshol értékesíteni.
A szerződés teljesítésének helye az Flóra Higiénia Kft. cégnyilvántartásban nyilvántartott székhelye. A vevő kijelenti, hogy az árut a fuvarozótól minden esetben mennyiségi átvizsgálás után írásban elismerten veszi át, igazolva a szerződés teljesítését. Utólagosan jelzett mennyiségi eltérés nem zárja ki a vevő fizetési kötelezettségét.
Az áru kiszállítását a Flóra Higiénia Kft. amennyiben arról külön írásbeli megállapodás vagy szerződés nem rendelkezik, az általa megbízott szállítmányozó céggel vagy saját fuvareszközzel végzi. A Flóra Higiénia Kft.
Amennyiben az árut a Megrendelő – saját döntése alapján – saját fuvareszközével vagy általa megbízott fuvarozóval szállítja, szállíttatja el, ennek költségét és kockázatát maga viseli. Az áru a Flóra Higiénia Kft. részéről történő átadásával a mennyiségi és minőségi átvétel is megtörténik. A minőségvizsgálat helye: az áru átadásának helye. Mennyiségi reklamációt az átadás után a Flóra Higiénia Kft. nem fogad el.
A Flóra Higiénia Kft. a teljesítés időpontjáról vevőt értesíti. Amennyiben vevő az értesítési időpontot követő 3 munkanapon belül az átvételt megtagadja, lehetetlenné teszi a Flóra Higiénia Kft. napi 0.5%-os díj felszámítása ellenében azt tárolja továbbá a teljesítést számlázza.
8. Elállás
Megrendelőt a termék kézhezvételétől számított 14 napon belül indokolás nélküli elállási jog illeti meg, melyet az erre vonatkozó egyértelmű nyilatkozat útján tehet meg írásban
Megrendelő köteles a terméket haladéktalanul, de legkésőbb az elállás közlésétől számított tizennégy napon belül visszaküldeni, illetve A Flóra Higiénia Kft. részére átadni. Megrendelő a megrendelt terméket postai úton, vagy futárszolgálat segítségével késedelem nélkül juttathatja vissza a A Flóra Higiénia Kft. részére. A visszaküldés határidőben teljesítettnek minősül, ha a Megrendelő a terméket a határidő lejárta előtt elküldi. Postai úton írásban történő jelzés alkalmával a postára adás időpontját veszi figyelembe Eladó. Postai úton történő jelzés esetén ajánlott küldeményként, csomagként való jelzést fogad el az Eladó. A termék visszaküldésének költségét Megrendelő viseli. Megrendelő köteles a terméket becsomagolva, címkével ellátva, sérülésektől mentesen visszajuttatni a Flóra Higiénia Kft. részére. Vevő az adásvétel tényét és idejét számlával köteles igazolni.
A Flóra Higiénia Kft. a termék visszaérkezését követően haladéktalanul, de legkésőbb 14 napon belül visszatéríti a kifizetett összeget a Megrendelő részére, beleértve a szállítási díjat is. Amennyiben Megrendelő a legkevésbé költséges szokásos fuvarozási módtól eltérő fuvarozási módot választ, a vállalkozás nem köteles visszatéríteni az ebből eredő többletköltségeket.
Elállás esetén a Flóra Higiénia Kft. a fogyasztónak visszajáró összeget a Megrendelő által igénybe vett fizetési móddal megegyező módon téríti vissza. A Megrendelő kifejezett beleegyezése alapján a Flóra Higiénia Kft. a visszatérítésre más fizetési módot is alkalmazhat, de Megrendelőt ebből adódóan semmilyen többletdíj nem terhelheti. A Flóra Higiénia Kft. mindaddig visszatarthatja az adásvételi szerződés összegét, amíg a Megrendelő a terméket vissza nem szolgáltatta, vagy kétséget kizáróan nem igazolta, hogy azt visszaküldte.
Az alábbi esetekben nem illeti meg elállási jog a megrendelőt:
- olyan termék tekintetében, amelynek ára, illetve díja a pénzpiac vállalkozás által nem befolyásolható,
- olyan nem előre gyártott termék esetében, amelyet a fogyasztó utasítása alapján vagy kifejezett kérésére állítottak elő, vagy olyan termék esetében, amelyet egyértelműen a fogyasztó személyére szabtak;
- romlandó vagy minőségét rövid ideig megőrző termék tekintetében;
- olyan zárt csomagolású termék tekintetében, amely egészségvédelmi vagy higiéniai okokból az átadást követő felbontása után nem küldhető vissza;
- olyan termék tekintetében, amely jellegénél fogva az átadást követően elválaszthatatlanul vegyül más termékkel;
9. Kellékszavatosság
Megrendelő a Flóra Higiénia Kft. hibás teljesítése esetén Eladóval szemben kellékszavatossági igényt érvényesíthet a Polgári Törvénykönyv szabályai szerint.
Megrendelő – választása szerint – az alábbi kellékszavatossági igényekkel élhet: kérhet kijavítást vagy kicserélést, kivéve, ha az ezek közül a Megrendelő által választott igény teljesítése lehetetlen vagy a Flóra Higiénia Kft. számára más igénye teljesítéséhez képest aránytalan többletköltséggel járna. Ha a kijavítást vagy a kicserélést nem kérte, illetve nem kérhette, úgy igényelheti az ellenszolgáltatás arányos leszállítását vagy a hibát az Eladó költségére Vevő is kijavíthatja, illetve mással kijavíttathatja vagy – végső esetben – a szerződéstől is elállhat. Választott kellékszavatossági jogáról egy másikra is áttérhet, az áttérés költségét azonban Megrendelő viseli, kivéve, ha az indokolt volt, vagy arra az Eladó adott okot.
Vevő köteles a hibát annak felfedezése után haladéktalanul, de nem később, mint a hiba felfedezésétől számított kettő hónapon belül közölni. Ugyanakkor felhívjuk a figyelmét, hogy a szerződés teljesítésétől számított két éves elévülési határidőn túl kellékszavatossági jogait már nem érvényesítheti.
Vevő az Eladóval szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét.
A teljesítéstől számított hat hónapon belül a kellékszavatossági igénye érvényesítésének a hiba közlésén túl nincs egyéb feltétele, ha Vevő igazolja, hogy a terméket az Eladó nyújtotta. A teljesítéstől számított hat hónap eltelte után azonban már Vevő köteles bizonyítani, hogy a Vevő által felismert hiba már a teljesítés időpontjában is megvolt.
10. Termékszavatosság
Ingó dolog (termék) hibája esetén a Megrendelő - választása szerint - az előző pontban meghatározott jogát vagy termékszavatossági igényt érvényesíthet.
Termékszavatossági igényként a megrendelő kizárólag a hibás termék kijavítását vagy kicserélését kérheti.
A termék akkor hibás, ha az nem felel meg a forgalomba hozatalakor hatályos minőségi követelményeknek vagy pedig, ha nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban szereplő tulajdonságokkal.
Termékszavatossági igényét a Megrendelő a termék gyártó általi forgalomba hozatalától számított két éven belül érvényesítheti. E határidő elteltével e jogosultságát elveszti.
Termékszavatossági igényét kizárólag az ingó dolog gyártójával vagy forgalmazójával szemben gyakorolhatja. A termék hibáját termékszavatossági igény érvényesítése esetén Megrendelőnek kell bizonyítania.
A gyártó (forgalmazó) kizárólag akkor mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól, ha bizonyítani tudja, hogy:
- a terméket nem üzleti tevékenysége körében gyártotta, illetve hozta forgalomba, vagy
- a hiba a tudomány és a technika állása szerint a forgalomba hozatal időpontjában nem volt felismerhető vagy
- a termék hibája jogszabály vagy kötelező hatósági előírás alkalmazásából ered.
A gyártónak (forgalmazónak) a mentesüléshez elegendő egy okot bizonyítania.
A Flóra Higiénia Kft. felhívja Megrendelő figyelmét, hogy ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és termékszavatossági igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthet. Termékszavatossági igényének eredményes érvényesítése esetén azonban a kicserélt termékre, illetve kijavított részre vonatkozó kellékszavatossági igényét a gyártóval szemben érvényesítheti.
Az adott termék gyártójáról Megrendelő Eladótól tájékoztatást kérhet telefonon/e-mailen, valamint postai úton az Eladó székhelyére, telephelyére címzett levél útján.
11. Jótállás
A jótállási kötelezettség teljesítése azt a vállalkozást terheli, amelyet a fogyasztóval kötött szerződés a szerződés tárgyát képező szolgáltatás nyújtására kötelez. A jótállásból eredő jogokat a fogyasztási cikk tulajdonosa érvényesítheti, feltéve, hogy fogyasztónak minősül.
Eladó mentesül a jótállási kötelezettség alól, amennyiben bizonyítja, hogy a hiba oka a teljesítés után keletkezett.
A jótállás időtartama egy év. E határidő elmulasztása jogvesztéssel jár.
A jótállási határidő a fogyasztási cikk fogyasztó részére történő átadása, vagy ha az üzembe helyezést a vállalkozás vagy annak megbízottja végzi, az üzembe helyezés napjával kezdődik.
A jótállásból eredő jogok a jótállási jeggyel érvényesíthetőek.
A jótállási jegy szabálytalan kiállítása vagy a jótállási jegy fogyasztó rendelkezésére bocsátásának elmaradása a jótállás érvényességét nem érinti.
A jótállási jegy fogyasztó rendelkezésére bocsátásának elmaradása esetén a szerződés megkötését bizonyítottnak kell tekinteni, ha az ellenérték megfizetését igazoló bizonylatot - az általános forgalmi adóról szóló törvény alapján kibocsátott számlát vagy nyugtát - a fogyasztó bemutatja. Ebben az esetben a jótállásból eredő jogok az ellenérték megfizetését igazoló bizonylattal érvényesíthetőek.
12. Titoktartás
Felek kölcsönös kötelezettséget vállalnak arra, hogy a szerződéses kötelezettségeik teljesítése során és annak megszűnését követően a részükről vagy megbízásuk alapján eljáró személyek birtokába jutott minden információt szigorúan bizalmasan, üzleti titokként kezelnek, valamint azokat a másik fél előzetes írásbeli engedélye nélkül semmilyen módon nem hozzák nyilvánosságra, illetve harmadik személy tudomására, illetve másként nem használják fel.
13. Bírói illetékesség, alkalmazandó jog
Bármely vita eldöntésére, amely a jelen szerződésből vagy azzal összefüggésben, annak megszegésével, megszűnésével, érvényességével vagy értelmezésével kapcsolatban keletkezik, a Felek alávetik magukat hatáskörtől függően a Tatai Járásbíróság (illetve a Komárom-Esztergom Megyei Törvényszék) illetékességének. A Flóra Higiénia Kft. és a vevő között létrejött valamennyi jogviszonyra a magyar jog irányadó.
14. Általános rendelkezések
A vevő köteles haladéktalanul értesíteni a Flóra Higiénia Kft.-t a lakó-, ill. székhelyében, valamint a vállalkozásának jogi formájában és felelősségi viszonyaiban (pl. átalakulás) bekövetkezett minden változásról. A Flóra Higiénia Kft. a vevő hozzájárulása nélkül is jogosult a szerződésből fakadó jogait és kötelezettségeit harmadik személyre átruházni ill. a szolgáltatás nyújtására alvállalkozót igénybe venni. A Flóra Higiénia Kft. fenntartja a szellemi alkotásokhoz fűződő jogait és/vagy szerzői jogvédelem alapján őt megillető jogait az általa készített árajánlatokra, tervekre és egyéb más dokumentumokra vonatkozóan. Ezen dokumentumokat a vevő kizárólag a Flóra Higiénia Kft hozzájárulása alapján teheti harmadik személy számára hozzáférhetővé.
A felek kötelezettséget vállalnak arra, hogy az árajánlatok és megrendelések, a jelen Általános Szerződési Feltételek és az írásbeli megállapodás vagy szerződés tényét, feltételeit, valamint a jelen ÁSZF és írásbeli megállapodás vagy szerződés teljesítése során tudomásukra jutott üzleti titkot bizalmasan kezelik, azt nem teszik hozzáférhetővé, illetve nem hozzák harmadik személy tudomására. Üzleti titoknak minősül a felek gazdasági tevékenységéhez kapcsolódó minden olyan tény, információ, megoldás vagy adat, amelynek nyilvánosságra hozatala, illetéktelenek által történő megszerzése vagy felhasználása valamelyik fél jogszerű pénzügyi, gazdasági vagy piaci érdekeit sértené vagy veszélyeztetné. A jelen ÁSZF ill. az írásbeli megállapodás vagy szerződés alapján közölt, joghatállyal bíró értesítéseket írásba kell foglalni és a feleknek az írásbeli megállapodás vagy szerződés mellékletében rögzített elérhetőségére, az ott megjelölt személy(ek) kezéhez kell megküldeni átvételi elismervénnyel igazolt közvetlen kézbesítés vagy tértivevényes ajánlott levél útján.
A vevő a fentiekre tekintettel is kifejezetten kijelenti, hogy a jelen Általános Szerződési Feltételeket elolvasta, a figyelemfelhívó tájékoztatást megértette, és az Általános Szerződési Feltételeket a Flóra Higiénia Kft.-vel létesített jogviszony tekintetében magára nézve kötelezőnek ismeri el.
Kelt: Tata, 2022. október ……………………………………...
Ügyvezető